La Tornada en acció
Amb el suport de la Fundació SGAE
Les xarxes socials han canviat per complet la relació entre músics i el públic, convertint-se en una gran via de difusió per grups emergents. Però com es pot fer per aprofitar al màxim les oportunitats que generen les xarxes socials? Centrar tots els esforços de difusió en el món digital, és beneficiós? Musics i experts en màrqueting digital debatran sobre el nou món que s'ha obert amb l'arribada de les xarxes socials amb l'objectiu d'ajudar joves músics a treure el màxim rendiment d'aquestes eines.
Per parlar-ne a fons l'acte comptarà amb representants de dos grups que s'han fet forts, en gran mesura, gràcies a l'aprofitament dels recursos digitals: Doctor Prats (Miki Santamaria i Marc Riera) i Trast (Albert Martí). A més, el comunicador digital i presentador del programa de música en català El Petit Tast, Oriol Puig i la comunity manager de La Tornada, Íngrid Rodríguez, hi aportaran la seva visió com a experts en la temàtica.
L'acte finalitzarà amb un copa de vi gentilesa del celler La Vinyeta.
Lloc: Espai Musical de Terrassa (ESMUT) (C/ Ramon y Cajal, 60 - 62. Terrassa)
Dia: Divendres, 27 de maig
Hora: 19.00 h
Activitat gratuïta